mandag 6. oktober 2008

Feriedag

Våknet som vanlig veldig tidlig,men var en snartur oppe. Så ut ja det regnet skikkelig. Hadde ikke så veldig lyst til å stå opp. Jeg fant ut at jeg hadde FERIE. Herlig gitt, det er veldig lenge siden jeg hadde Ferie.

I dag skulle jeg og min datter Maria ha en kosedag sammen.
Vi skulle shoppe sammen. Kose oss på kafe. Så vi tok det piano.

Hunden vår Aron sov heldigvis lenge i dag. Han sov til klokka 10.30.
Når jeg gikk tur for å lufte bikkja, regnet det skikkleig. Da var det bare å ha på seg regnklærne og støvler. Godt var det også og trekke litt frisk luft. Kjenne det regnet skikkelig.
Vi hadde en deilig frokost, med nystekte rundstykker med te til, nam nam......

Retning Cyty styr som jeg kaller det. Må bare innrømme det, å dra dit er mitt største mareritt. Med skrikende barn, stressa mødre . Masse folk, rar akustikk. Så det er ikke hver dag jeg er der. Men dit skulle vi da. Vi shoppa litt, satt oss på egon og spiste og pratet i vei som om vi er to gode venninder....

Min mann rune hadde laget fiskegrateng og nypotet til middag i dag. Det skal bli godt med middag nå. Det blir vel en liten middagslur etterpå tenker jeg.

Jeg har også en annen plan i hode mitt i dag. Skal finne fram godpleddet og en bok som jeg nettoopp har begynt på. Kose meg i sofaen,, se en film. Ja dette er ferie for meg......

1 kommentar:

lene sa...

ha en herlig ferie!!