mandag 20. oktober 2008

Travel helg

Må skrive noen linjer om den helga som er over.
Min mann og Aron vår 4 beinte hun var på jakt begge dagene.Vår datter og svigersønn ble med på jakt på søndag. De hadde en skikkelig fin opplevelse med mange fine minner.
Jeg for min del, vasket huset, sullet litt hjemme.Det ringte en venninde, og vi gikk oss en lang tur. Etterpå ble det kaffe og iskake...nam nam. Jeg har tenkt å legge den ut så andre kan lage denne.
Når de som hadde vær på marka kom hjem, hadde jeg laget rømmegrøt til min mann og meg. Mens ungdommen ville ha hjemmelaget pizza. Min mor kom også på besøk,da ble det skikkleig mange rundt kjøkkenbordet.
Ja denne tiden framover er en veldig fin tid, for min del så tenner jeg lys hver kveld. Det gir meg så mye. Så dette er en tradisjon som vi har hatt siden vår datter kom til verden for snart 17år siden,

Ingen kommentarer: